ມັນຂຶ້ນກັບການຄຸ້ມຄອງທີ່ຕ້ອງການ, ຂໍ້ມູນທີ່ທ່ານລະບຸກ່ຽວກັບຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍ, ຈໍານວນການປະທັບໃຈແລະຕົວກໍານົດການອື່ນໆ. ມັນຍັງມີຄວາມສໍາຄັນທີ່ຈະພິຈາລະນາວ່າປະເພດຂອງການໂຄສະນາໃນເຄືອຂ່າຍສັງຄົມອາດຈະແຕກຕ່າງກັນ, ເຊິ່ງຍັງມີຜົນກະທົບຕໍ່ຄວາມແຕກຕ່າງຂອງແຄມເປນ, ຕົວຢ່າງ, ໃນ facebook ແລະ instagram, ອັດຕາປະຈໍາວັນຂັ້ນຕ່ໍາສໍາລັບການໂຄສະນາເປົ້າຫມາຍແມ່ນພຽງແຕ່ $ ແນ່ນອນ, ທ່ານຄວນ. ' ບໍ່ໄດ້ນັບຢູ່ໃນການຄຸ້ມຄອງທີ່ເຫມາະສົມກັບຈໍານວນດັ່ງກ່າວ, ແຕ່ບາງຄັ້ງນີ້ບໍ່ຈໍາເປັນໃນຂັ້ນຕອນການທົດສອບການໂຄສະນາ. ເພື່ອຄວາມສະດວກຂອງທ່ານ, ເວທີການຄິດໄລ່ອັດຕະໂນມັດປະມານການເຂົ້າເຖິງແລະການແປງສໍາລັບງົບປະມານທີ່ກໍານົດໄວ້. ຕົວເລກເຫຼົ່ານີ້ແມ່ນບໍ່ຖືກຕ້ອງທີ່ສຸດ, ຂອບຂອງຄວາມຜິດພາດແມ່ນຂ້ອນຂ້າງໃຫຍ່. ແຕ່ບາງສ່ວນທ່ານສາມາດອີງໃສ່ພວກມັນໄດ້. ງົບປະມານສໍາລັບການໂຄສະນານີ້ແມ່ນສິ່ງທີ່ການຕັ້ງຄ່າງົບປະມານສໍາລັບການໂຄສະນາໃນ facebook ເບິ່ງຄືວ່າ: ຄ່າໃຊ້ຈ່າ 2024 ອັບເດດລາຍຊື່ເບີໂທລະສັບຈາກທົ່ວໂລກ ຍການໂຄສະນາເປົ້າຫມາຍຫຼາຍປານໃດ - facebook ແລະ instagram: ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍການໂຄສະນາເປົ້າຫມາຍຫຼາຍປານໃດ - instagramhow ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຂອງການໂຄສະນາເປົ້າຫມາຍທີ່ມີການປ່ຽນແປງໃນໄລຍະສົງຄາມ, ມັນເປັນສິ່ງສໍາຄັນທີ່ຈະເຂົ້າໃຈ. ຕໍ່ໄປນີ້: ທາງດ້ານເຕັກນິກ, ລາຄາຂອງການໂຄສະນາເປົ້າຫມາຍບໍ່ໄດ້ປ່ຽນແປງ. ດັ່ງທີ່ຜ່ານມາ, ທ່ານສາມາດວາງແຜນງົບປະມານຂອງທ່ານເອງ, ກໍານົດຂອບເຂດປະຈໍາວັນ, ແລະອື່ນໆ. ຍິ່ງເຈົ້າລົງທຶນຫຼາຍເທົ່າໃດ, ເຈົ້າຈະໄດ້ຮັບຄວາມປະທັບໃຈ ແລະກົດຫຼາຍຂຶ້ນ. ແຕ່! ໃຫ້ພວກເຮົາເຕືອນທ່ານວ່າຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕໍ່ຄລິກແມ່ນອິດທິພົນໂດຍສອງປັດໃຈຕົ້ນຕໍ: comppetition.ad clickability. ແລະນີ້ແມ່ນບ່ອນທີ່ພວກເຮົາເຫັນການປ່ຽນແປງໃນຄ່າໃຊ້ຈ່າຍສຸດທ້າຍ. ທໍາອິດ, ພາຍໃຕ້ເງື່ອນໄຂສົງຄາມ, ການແຂ່ງຂັນໃນ niches ສ່ວນໃຫຍ່ໄດ້ຫຼຸດລົງຢ່າງເຫັນໄດ້ຊັດ.
ການຂົນສົ່ງທີ່ຊັດເຈນທໍາລາຍການຜະລິດເຫດຜົນຈະແຈ້ງຄື: ການຂົນສົ່ງສິນຄ້າຖືກລົບກວນ, ໂຮງງານຜະລິດຖືກທຳລາຍ ແລະ ກະແສບຸກຄະລາກອນ. ນອກຈາກນັ້ນ, ໃນຄວາມເປັນຈິງໃນປະຈຸບັນ, ເຈົ້າຂອງທຸລະກິດຈໍານວນຫຼາຍກໍາລັງຕັດຄ່າໃຊ້ຈ່າຍໃນການໂຄສະນາການໂຄສະນາ.secondly, clickability ຂອງການໂຄສະນາຈໍານວນຫຼາຍໄດ້ຫຼຸດລົງ. ກໍາລັງການຊື້ໃນຢູເຄລນຂອງມື້ນີ້ແມ່ນຕ່ໍາກວ່າກ່ອນເດືອນກຸມພາ, - ນັ້ນແມ່ນຄວາມຈິງ. ທັງຫມົດນີ້ມີຜົນກະທົບແນວໃດຕໍ່ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຂອງການໂຄສະນາເປົ້າຫມາຍ? ສໍາລັບຜູ້ໂຄສະນາ - ໃນທາງບວກ. ກ່ອນອື່ນ ໝົດ, ຍ້ອນການຫຼຸດຜ່ອນການແຂ່ງຂັນ. ໃນປັດຈຸບັນ, ດ້ວຍງົບປະມານທີ່ຂ້ອນຂ້າງນ້ອຍ, ທ່ານສາມາດສົ່ງເສີມຜະລິດຕະພັນຂອງທ່ານຢ່າງມີປະສິດທິພາບໂດຍການກໍາຫນົດເປົ້າຫມາຍແລະໄດ້ຮັບຜົນໄດ້ຮັບທີ່ດີກວ່າດ້ວຍການລົງທຶນຫນ້ອຍ. ຕົວຈິງແລ້ວ, ຮູບພາບທີ່ຄ້າຍຄືກັນແມ່ນສັງເກດເຫັນໃນການໂຄສະນາສະພາບການແລະແມ້ກະທັ້ງການໂຄສະນາ seo. ໂອກາດທີ່ດີສໍາລັບທຸລະກິດຂະຫນາດນ້ອຍແລະຂະຫນາດກາງເພື່ອປະກາດຕົນເອງແລະເຂົ້າເຖິງກຸ່ມເປົ້າຫມາຍໃຫມ່.
|